اعزام دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور واحد آق قلا به اردوهای جهادی
تعدادی از دانشجویان جهادگر بسیجی دانشگاه پیام نور واحد آق قلا جهت کمک رسانی به مردم مناطق محروم به روستای سیاه رودبار علی آباد اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، به رسم همه ساله طرح هجرت (اردوی جهادی ) دانشگاه پیام نور ، به همکاری بسیج دانشجویی شهید همت این دانشگاه از 31 تیرماه به مدت یک هفته در روستای سیاه رودبار علی آباد برگزار شد. در مراسم اختتامیه این طرح که با حضور مسئولین دانشگاه، سپاه ناحیه علی آباد، مسئولین و مردم شریف روستا برگزار شد آقای تیموری مسئول فرهنگی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از همت بالای این دانشجویان که جهت کمک رسانی به مناطق محروم و فرزندان آنان تلاش می کنند از اهالی محترم ، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستا نیز که همکاری لازم را با دانشجویان داشتند تشکر و قدردانی نمود.
وی با با اشاره به تدبیر و تصمیم والای رهبر معظم انقلاب جهت تشکیل بسیج سازندگی قبل از انحلال جهاد سازندگی، به بیانات معظم له در خصوص اهمیت بالای اردوهای جهادی و قدر نهادن به همت دانشجویان جهادگر ، متدین ، مومن و متشرع که بهترین روزهای عمر خود را بدون هیچ چشم داشتی وقف مناطق محروم می کنند اشاره و آن را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند و همچنین اظهار امیدواری کردند که با عنایت به بیانات و منویات مقام معظم رهبری اردوهای جهادی در سالهای آینده با برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت شده و با همکاری اهالی ، اعضای محترم شوراها و دهیاریهای روستاها بتوانیم در جهت محرومیت زدایی مد نظررهبری گام بهتری برداریم. ایشان همچنین با اشاره به فعالیتهای دانشگاه پیام نور استان و اهمیت بخشیدن به حوزه فرهنگی این دانشگاه به اجرایی نمودن منویات مقام معظم رهبری، اظهار امیدواری کردند تا این دانشگاه بتواند گام موثری در حوزه فرهنگی و همچنین اردوهای جهادی بردارد. در ادامه دهیار روستای سیاه رودبار نیز از تلاشهای دانشجویان جهادگر پیام نور واحد آق قلا و حمایتهای مسئولین دانشگاه و سپاه تشکر و قدردانی نمودند.
در پایان هدایایی به رسم یابود به نوجوانان و جوانان روستا که در برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی طرح شرکت نمودند و همچنین دانشجویان جهادگر بسیجی و مسئولین محترم روستا اهدا شد.
 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار